26 Nisan 2009 Pazar

Haddini bil selçuk !!!

"Dün oynadığımız Ankaragücü maçında, mağlup durumdayken ve takımımız pas yaparken, kendi taraftarlarımızın 'Oley, oley' diye seslerini yükseltmeleri, takımın kaptanı olarak sahaya çıkan beni çok üzdü. Bir tepki vermem gerektiğini düşündüm. Takımı korumak adına, bize bu tür tepkide bulunan taraftarlara alkışla karşılık verince, bütün tepki bu sefer bana döndü. O dakikadan sonra ayağıma topu her aldığımda ıslıklandım. Ben burada takım kaptanı olarak doğru hareketi yaptığımı düşünüyorum. Bugün yine aynısı yapılsın, aynı tepkiyi düşünmeden veririm."

"DÜN YAPILAN PROTESTO, FENERBAHÇE FORMASINA YAPILMIŞ SAYGISIZLIKTIR"

Deneyimli oyuncu sözlerini şöyle tamamladı: "Fenerbahçe formasını giyen her oyunca, sırtına o formayı geçirdikten sonra, her zaman için şampiyon olmayı ve tüm kupaları almayı ister. Ama maalesef bu her zaman için mümkün değil. Eğer ortaya kötü bir oyun çıkarıyorsak, taraftarlarımızın bizi protesto etmesi kadar doğal bir şey olamaz. Ama dün seçilen protesto yolunun taraftar adına yanlış ve bizi sahada hiçbir şey yapamaz hale getiren bir yol olduğunu düşünüyorum. Fenerbahçeli hiçbir oyuncu bu şekilde protesto edilmeye layık değildir. Böyle bir davranış o futbolcudan çok, şerefle taşımaya çalıştığı Fenerbahçe formasına yapılmış bir haksızlık ve saygısızlıktır."


daha dünkü çocuk Fenerbahçe'ye geldiğinde dizlerin titriyodu ilk maçında senin yüzünden 3 gol yedik,millet seni yuhladı biz sahip ama dün yaptıklarınla kredini doldurdun ve taktığın pazıbantın ağırlığını kaldıramadın.3 senede kendini bir b.k sandın hergece black bardan çıkmaz oldun avrupaya gideceğini sandın.Sen hangi sıfatla bu taraftara Fenerbahçe formasına hakaret etti diyemesin öle sıfatın yok senin.Şunu anladık senden hiçbirşey olmaz selçuk...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder