15 Mart 2009 Pazar

Büyük Kaptan ÜMİT ÖZAT



Köln Kaptanı Ümit Özat, aktif futbol yaşamına nokta koydu. Ümit´in normal yaşamında bir sağlık sorunu yaşamayacağını açıklayan doktorlar, spora devam etmesinin risk oluşturacağı endişesiyle oynamasına vize vermedi.Bunun üzerine futbolu bırakma kararı alan tecrübeli oyuncu bir basın toplantısı düzenledi, “Erken yaşta futbolu bırakacak olmanın üzüntüsünü yaşıyorum. Bana jubile yapıp, antrenörlük diploması almama yardıcı olacak Köln kulübüne teşekkür ediyorum. Buraya gelirken, futbolu Köln’de bırakacağımı söylemiştim. Öyle veya böyle, bu sözümü tuttum” dedi. Özat Köln-Monchengladbach maçı öncesi sahaya inerek taraftarlara duygu dolu bir veda konuşması yaptı. Tribünleri dolduran binlerce taraftar kaptanlarını ayakta alkışladı. Bazı taraftarların gözyaşlarına hakim olamadığı görüldü. Menacer Michale Meier de, Ümit’in Köln’de çalışmayı sürdüreceğini açıkladı. Köln Kulübü yetkilileri ayrıca Ümit Özat’a Fenerbahçe ile jubile yapmayı hedeflediklerini, bunun için de bugün Sarı-Lacivertli kulübün yöneticileriyle temas kuracaklarını belirttiler.

Aziz az vefalı ol az insan ol kaptanı Kadıköyde uğurlayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder